Přejít k hlavnímu obsahu
Iveta Pařízková

Iveta Pařízková

Český jazyk učím ráda. I přes jistou obtížnost gramatiky se lze dobře naučit. Pojďme společně odhalovat skrytou krásu češtiny, rozšiřovat si svou slovní zásobu a v neposlední řadě pilovat mluvnici. Ve výsledku se pak nenecháte zaskočit ani obávanými nástrahami testových úloh.

 

 
Eva Frolíková

Eva Frolíková

Snažím se v matematice navést každého tak, aby sám objevil jasný, srozumitelný a správný postup k vyřešení příkladu. Štěstí přeje připraveným, a proto se společně připravíme a porozumíme opakujícím se principům testových úloh. Zkoušky budou v klidu.

 

 
Katka Urbánková

Katka Urbánková

Na matematice se mi vždy líbilo, že má jasné vzorce a jasná pravidla. Občas to chce nějakou myšlenku, která vede k něčemu, co známe - a to stačí. Proto považuji za důležité, ne-li nejdůležitější, dobře ovládat základní principy matematiky, jako je sčítání a násobení desetinných čísel, práce se zlomky či například vzorečky pro obvody a obsahy rovinných útvarů. Pojďme společně položit pevné matematické základy a na nich vystavět ty největší budovy. Společně to zvládneme!

 

 
Tereza Sojková

Tereza Sojková

Uvědomuji si, že matematika je pro některé velkým "strašákem". Na mých hodinách se nemáte čeho bát. Mým cílem je, abychom společně našli cestu k pochopení daného tématu a dokázali získané vědomosti a dovednosti následně aplikovat v jednotlivých úlohách. S každou proběhlou lekcí budete více v klidu a přijímací zkoušky hravě zvládnete :).

 

 
Máša Pelikánová

Máša Pelikánová

Matematika vždy byla a zůstává mou láskou. Líbí se mi, že má jasná pravidla a pokud se s nimi naučíme zacházet, tak nás nikdy nezradí. Moc ráda ukazuji tento pohled na matematiku i svým studentům a žákům. Chci, aby věděli, že žádný dotaz není hloupý a že spolu všechny matematické záludnosti vyřešíme. Už se těším, až spolu zvládneme přijímací zkoušky V KLIDU.

 

 
Petra Oherová

Petra Oherová

Jednou z mých nejoblíbenějších knih je *Matematiko, jsi to ty?* od Adriana Paeza. Tento titul představuje matematiku jinak než jen skrze nudná čísla, písmena, složitá pravidla a vzorce. Ukazuje, že matematika může být zábavná, když jí dáme šanci a přestaneme se jí bát. Snažím se tento přístup předat i svým žákům během hodin - základem je vybudovat pevné základy, na kterých můžeme následně stavět. Věřím, že naše společné lekce proběhnou v přátelské atmosféře, a že se tím zmírní stres z přijímacích zkoušek, který postupně odezní.

 

 
Milena Petrová

Milena Petrová

Čím déle český jazyk učím, tím více mě baví. Češtinu vnímám jako stavebnici, která vám umožní postavit cokoliv, stačí jen chtít.

 

 
Pavel Dvořák

Pavel Dvořák

Jsem přesvědčen, že naučit se matematiku není o memorování vzorců a postupů, ale o jejím pochopení. Z tohoto důvodu se snažím své žáky vést k tomu, aby matematiku chápali a neopakovali jen naučené postupy. Věřím, že tímto přístupem si vytvoří pevný základ pro logické a analytické myšlení, které jim pomůže nejen ve studiu, ale i v běžném životě. Mým cílem je, aby žáci přistupovali k matematice s důvěrou, kladli otázky a nacházeli v ní radost z objevování nových souvislostí.

 

 
Janek Hlavatý

Janek Hlavatý

Jako lektor matematiky se zaměřuji na to, aby studenti nejen našli správný postup k řešení, ale aby postupu řešení také skutečně porozuměli. Na mých hodinách se společně ponoříme do problémů, budeme hledat intuitivní přístupy a postaráme se o to, aby každý krok byl jasný a logický. Mým cílem je, aby studenti nejen zvládli matematiku, ale aby jí opravdu porozuměli a dokázali ji využít i v praxi.

 

 
Spolu to zvládneme